Heeeelt slutkörd



Herregud, jag är sååååååååå trött. En dag med tre stycken föreläsningar på två timmar styck tar kål på en. Min hjärna är så slut att jag knappt kan tänka, jag är för trött för att göra iordning mig för sängen, jag är så trött att jag fastnat här framför datorn och inte orkar förflytta mig. Ni vet den där känslan, att kroppen är så trött som det bara går men ögonen är superpigga, har ni känt den eller är det bara knäppa jag?
Att jag och C såg en sjuuuuukt seg film gjorde ju inte saken bättre och vi höll på att somna båda två, fyyy jag hatar sega filmer.

Eftermiddagen spenderades i telefon med jag tror alla jag känner, först mamma, sen friday, sen lillasyster, sen smarre och sist men absolut inte minst denise.
Jag bestämde mig för att komma hem till stora staden nästa vecka för att få lite smarre och fridaylove, det behöver man ibland för att ladda batterierna!!!
Saknar er!

Nu borde jag lägga mig och läsa boken jag ska ha läst tills imorgon för att vi ska presentera den men jag har bara läst 30 sidor, hmmm...undrar hur bra det kommer att gå...

Nu ska jag sluta prata i sömnen och försöka masa mig över till sängen.

Förresten vill jag bara säga att de e tur att jag har alla sköna människor i klassen som gör det värt att gå dit, APPLE SIGN eller apelsin juice...hahahahahahahaha och nästa vecka blir det Sunekväll med alkohol, hembakade godsaker, chips och dipp, kan det bli bättre=) ni är sååååå bra!

Godnatt, sleep tight don't let the bedbugs bite!


Kommentarer
Postat av: Smarre

Smarre saknar Smirre tillbaka!

Äventyr som gäller nästa helg kan du fethaja... :D

PUSS

2008-10-02 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0