Hypad



Med risk för att skriva ett riktigt sjukt smirreinlägg. Men jag tar chansen, alla som läser min blogg vet ju redan att jag e sjuk i huvudet. Jag e helt överhypad nu. Jag tror att jag  bara på några dagar har blivit en nattmänniska istället för en morgonmänniska som jag har varit i hela mitt liv. Idag har jag försökt plugga, läst en sida, somnat, läst några till och somnat igen, vad är det för fel på mig? Men nu när klockan snart e åtta så blir jag minsann pigg och jätteflummig. Pratade med min syster som också var lite flummig så då blir det ju extramycket!!! Jag har absolut ingenting att skriva här men gör det ändå, det måste vara väldigt kul att läsa.
Ska på visning av en hyresrätt nästa vecka, äntligen får man lite respons på allt letande, hoppas att det är något intressant!

Nu ska jag sluta babbla och vara flummig någon annanstans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0