Jag är bäst!



Jag är bäst så är det bara!
Har sökt ett jobb till hösten, det är allt jag har orkat med, för det var det enda jag hittade som jag tyckte passade mig, och vad har hänt nu om inte, JO, en intervju, jag är grym. Det behöver ju i och för sig inte betyda att jag får det men det känns jäkligt bra att få komma på intervju, det är ju trots allt nästan precis det jag har jobbat med i sommar. YES!

Som ni märker så har jag inte så mycket för mig idag, jag har suttit och klistrat in bilder i album, det är mitt projekt för hösten, varje gång jag har råd ska jag framkalla bilder och fixa med album, det tar lite tid så jag tyckte det lät som att det var ett bra projekt!!! Men guuud va jobbigt det var att sitta och pilla med så nu var jag tvungen att ta en paus och organisera alla bilder på datorn istället, hehe man kommer alltid på bättre saker att göra än det man har bestämt sig för att ta tag i. Mohahaha

Hoppas ni alla har en grym dag!
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0