Nystädat och fint



Nu har jag varit duktig och städat mitt rum, det blev hur fint som helst och nu kan man faktiskt se golvet igen! Det är så skönt när det är rent och snyggt men ändå orkar man inte ta tag i det så ofta som det skulle behövas eller faktiskt hålla det rent lite längre än man gör. Konstigt hur man fungerar.

Lagade middag till mig och A också, nu blev det pastasallad, jag har inte så jättemycket fantasi just nu men gott blev det iallafall. Det är så lätt att bara ha ett antal rätter som man gör om och om igen i brist på något bättre, jag behöver middagstips som inte kostar en förmögenhet! HJÄLP!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kolla lite på tv kanske eftersom jag inte har fått några böcker att plugga med ännu så får det vällan bli så...gud va synd!!!

TJIPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0