Plugg, plugg och så lite tjejsnack



Har varit i skolan hela dagen, först föreläsning som jag om jag ska vara ärlig inte lyssnade jätteaktivt på, satt å bråkade med Dennis istället den dumma skåningen som inte gillar stockholmare=)
Sen blev det lite lunch, från pastavagnen såklart och sen plugg med Miya och Carro. koncentrationen var inte direkt på topp så det blev lite pluggande och lite mer tjejsnack och skratt... Vi planerade vår mini roadtrip till Ullared som jag tydligen inte har någon som helst aning om hur man blir när man kommer dit och inser hur mycket man kan handla för lite pengar, känns farligt, men enligt planerna så blir det i alla fall nästa onsdag, ska bli trevligt att åka på en liten utflykt!!!!

Nu ska jag nog gå å fixa lite middag jag är hungrig!

TJIPP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0