Plugghäst



Jag är riktigt stolt över mig själv och Carro såklart! Vi har haft pluggdejt idag. Mellan 11 och 15 satt vi och bara pluggade hela tiden, jag lyckades ta mig igenom 70 sidor av boken plus att göra anteckningar så nu känns det som om jag kommit igång. Trist som tusan är det att bara sitta så där men det jag läser är faktiskt väldigt intressant det är ju trots allt lite ungdomspsykologi och det är ju det jag vill läsa. Jobbigt bara att vi ska ha salstenta och inte får ha med oss varken anteckningar eller böcker så man måste lära sig allt utantill, men det ska nog gå bra!

Carro jag måste bara säga att du hade rätt, japp det hade du!
Så nu ska jag göra något åt det!

Nu måste jag äta något, håller på att dö av hunger!

Kommentarer
Postat av: Jessie

va duktiga ni är :)

det är inget fel på sthlm, men är så hemmakär :S men funderar på de ändå...

2008-09-22 @ 16:43:34
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0