Proppmätt och söndagstrött



Har precis ätit jättegoda citronbiffar med potatis som jag själv lagat, ibland blir man ju stolt över sig själv! Och så fick jag bra betyg av M och A så det blev ju jättelyckat. Nu är jag proppmätt och lite sådär lagom söndagsseg. Så där som man blir när man vet att man ska till skolan imorgon och gå på en tråkig mentorsdag som inte kommer ge så jättemycket, men är det obligatoriskt så är det ju. Ska bli kul att träffa dem från gruppen i alla fall. Men jag ska inte klaga, har ju varit ledig jättemycket på senaste tiden, men nu börjar allvaret med skola nästan hela veckan.

Va på visning förut också, den va jättefin och precis lagom för att bo två i så vi får vällan se! Jag vill flytta och göra det fint och mysigt!

Nu ska jag tända lite ljus och bädda ner mig i sängen och titta på en film just sånt man ska göra under söndagssegheten.

Ha en mysig söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Jessie

sv: antar är du är ironisk ;) men knashästen sparkade ju mej! inte lätt o se glad ut då! ;D



förresten läste jag i detta inlägget att lägenheten VAR fin, så du behöver inte svara ;) Haha!



PUSS

2008-09-14 @ 19:16:33
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0