Så har man gjort av med pengar man inte har...



Fyyyy, det är så jäkla dyrt att plugga! CSN snälla, kan ni höja studiebidrag och lån? Hur ska man kunna överleva när man måste köpa böcker för 1400 kronor?? Man måste väl äta också? Eller är det någonting man ska prioritera bort så att man svälter ihjäl innan man kommer ut i arbetslivet? Är det de ni vill? VA VA???
Jag kände att det var lika bra att bara beställa  utan att tänka på det, annars kommer det göra så ont i plånboken senare.

Första dagen i skolan var faktiskt inte så farlig alls, bara lite introduktion och så skulle vi bestämma arbetslag, vilket gick förvånansvärt bra denna gång...undrar vad detta kan bero på? De som är insatta kanske har en aning...
Det var skojj att träffa alla igen och det var nästan ingen som hade hoppat av, jag trodde det skulle vara någon iallafall.

Nu sitter jag och väntar på att A ska komma hem från Spanien, det var så himla längesen jag såg henne så det ska bli jätteskojj att snacka lite skit.
Förresten var Lollo förbi här en sväng idag, det var riktigt skojj att se henne igen, har inte sett henne på typ ett halvår, lite konsitgt när man träffat någon varje dag i flera månader. Kul att du är tillbaka gumman!!!

Och Tutten och Majs nu får ni faktiskt göra slag i saken och komma ner och hälsa på, Majs, du har inte ens sett hur jag bor!


Nu ska jag väl äta nån tråkig pasta med tomatsås eller nåt BLÄH!







Kommentarer
Postat av: Jessie

Du låter så deppig, plutten!

2008-09-02 @ 19:02:25
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0