Saknar galningarna!



Mina sjuka små knäppa underbara flickor. Jag saknar er och allt knäppt vi brukar ha för oss. Jag får komma hem snart så får vi hitta på något! Jag viiiilll!!

Smarre, du å jag, å lite galenskap, det låter väl inte helt fel?
Friday jag har inte glömt dig och jag älskar visst dig fortfarande, men du fyllde myndig förra året och då firade jag dig med pompa och ståt och en trasig sak, hehe. Så nu va det brors tur att få ett hedersomnämnande här i bloggen eftersom jag inte kunde vara hemma å fira honom=) När ska vi va galna igen och hitta på sjuka danser till våra låtar?
Bettish, var har du tagit vägen?
Denise din norrlänning, när ska viii ses och ha middag på tullgatans nation, kanske supa mickis under bordet med världens största shots?
Anna, när ska du utmana mig att dricka sambocca tills jag stupar och lämnar dig ensam i baren?
Emi, när ska vi ha ett av våra nattliga samtal barfota på banvallen?

Jag saknar galenskaperna och mest av allt saknar jag er!
PUSS


                 

     



Kommentarer
Postat av: bettan

jag lever, jag är här. Är bara mitt nya trådlösa internet som inte gör det :( saknar dig en massa

2008-09-24 @ 19:41:13
Postat av: Anonym

har inte fått ngn inbjudan till sittning? vem på nationen hör man av sig till? när blir nästa sittning? då vill jag också va med på dom stora shottarna=)

2008-10-02 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0