Tillbaka till verkligheten


Jupp nu är det dags! Tillbaka till skolan. Otaggad, opeppad, har ingen lust helt enkelt. Jag vill inte plugga, men det känns bra att vi ska göra uppsatsen tillsammans J, det enda som känns bra! Nej men det ska bli skojj att träffa alla igen, undrar bara vilka som kommer att komma tillbaka, det känns som det finns flera stycken som skulle ha kunnat hoppa av, men man vet ju aldrig.
Jag måste försöka komma på om jag verkligen vill gå kvar, kolla alternativen för Dublin och om jag kan komma in överhuvudtaget vilket skulle vara helt underbart men samtidigt konstigt att lämna Lund...Oj nu snurrar mina tankar iväg på massa håll och jag ska sluta babbla.

Förresten, någon som har någon bra musik att tipsa om? Jag håller på att uppdatera min ipod och jag känner att jag behhöver lite gladmusik, har så mycket depp...
Nu ska jag göra iordning mig för att sticka till skolan, jag kanske måste käka lite lunch annars kommer jag ju att hungra ihjäl...
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det känns väldans bra att vi ska göra den tillsammans!

2008-09-02 @ 18:19:49
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0