Tjohoooo!



Idag har jag haft besöksrekord i min blogg, det är galet kul att det är så många som vill läsa allt det onödiga jag skriver här. Jag ska försöka vara lite rolig i fortsättningen så ni vill fortsätta=)

Klockan är nu 18.35 och jag sitter fortfarande i pyjamas. Jag måste säga att jag har haft en mycket produktiv dag. Jag har legat i sängen, ätit mat, legat i sängen och ätit mat. Jag har lyckats organisera mina referenser för intervjun imorgon det är väl det enda nyttiga jag har gjort idag!

Men min kära Jessie är min räddare i nöden. Nu kom hon med förslaget att vi ska turista i Skåne imorgon, wieeeeeeee! En tur på österlen, det låter ju hur mysigt som helst, guuud va glad jag blev för förslaget! Och Carroliten ska också följa med, jag är så glad!
Puss på er snyggingar!






Carroliten och Jessie utanför skolan igår



 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hihi, visst är det kul att få massa besök. Och jag går också i min pyjamas...nattlinne men med myskläder över.

Så gjorde alltid min mamma och jag på söndagarna när jag var liten. ;D

2008-09-03 @ 18:52:02
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

JA, man tycker man skriver för sin egen skull men man vill ju ha läsare såklart.

Kram

2008-09-03 @ 20:45:03
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0