Barfota utan strumpor och skor...

Av någon konstig anledning har jag haft den låten i huvudet hela dagen, kanske för att det verkligen känns som sommar just nu! Solen skiner dagarna i ända, kvällarna e längre och ljusare och mitt humör är tipp topp!
Idag har jag varit på långpromenad med Bettan och hennes systers pojkväns hund Skorpan som vi verkligen inte tror heter Skorpan utan egentligen Napoleon eftersom det är vad han lystrar till.
Ätit lunch med flickorna i vårsolen och sen hängt med Bettan och hennes hund Ronja på balkongen i solen med en välbehövlig kopp kaffe. Det var lite kallt i blåsten men så fort man satt i solen var det alldeles underbart!

Jag älskar solen och jagh älskar Sverige på våren!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0