Heltidare = lägenhet = sant?

Idag fick jag beskedet! Jag jobbar från och med nästa vecka heltid i klädbutik!!! Tjohooooooooo! Ska bli så himla himla kul å börja jobba!!! Men det kommer nog bli ganska tufft å jobba heltid när man glidit runt som en lyxlirare i nästan tre månader! Men gud så kul det ska bli! Det känns riktigt riktigt bra!

Å jobba heltid betyder börja leta lägenhet! Ännu bättre! Jag vill hitta en fin liten lägenhet som kan bli min alldeles egna!
Kan den här dagen bli bättre?
Tråkjobb med köer så in i ***vete imorse, tråkdag med massa vilsekörningar. Men en riktigt mysig eftermiddag med Bettson. Köpte två par jeans vilket jag verkligen behövde eftersom alla mina e trasiga, träning med Friday å sen middag med henne å pojken. Ett riktigt bra slut på en riktigt bra dag!

Nu ska jag minsann sova för imorgon blir det jobb jobb jobb.
Å imorrn tror jag visst att en liten gris fyller år också, smyggrattis till dig i förskott=)

Puss puss på alla mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis min lilla plutt!!!

När börjar du jobba i butiken?? PUSS

2009-04-02 @ 07:49:30
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: bettan

grattis till heltid.. :) varför har du inte berättat de för.. ses imorgon puss puss

2009-04-02 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0