Mongon

Kvällen har jag spenderat med tre mongon, tre övertrötta mongon. Vi spelade blokus och dom andra var dumma för jag fick alltid vara sist så jag förlorade, inte schysst alltså. Nästa gång ska jag börja varje gång!

Idag har jag även varit hos läkaren och fått konstaterat att jag är missbildad. Jajjemen de e jag å de e bara å leva med det=)

Skrivit avtal med nya jobbet har jag även klarat av under dagen och det känns riktigt bra. På tisdag nu efter påsk ska jag börja i nya affären, ska bli så himlans kul. Och imorrn ska jag kolla på en lägenhet. Tjohoo, det går  bra nu!

Nu e de sova som gäller. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Jessie

En missbildad vuxen med heltidsjobb o lägenhet. Jag saknar dej din knasboll

2009-04-07 @ 08:38:19
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0