Smarre blir äldre

Igår var det fredag, och i torsdags fyllde min Smarre 24 år. Alttså var vi ju tvungna å fira att hon numer är en gammal tant. Det gjorde vi på det allra bästaste sättet. Med en massa gamla underbaringar, en del vin och en massa nostalgitrippar. En alldeles perfekt kväll som blev superlyckad. Lite sång, lite dans och en himlans massa gamla minnen. När jag, Smarre och Kicksterr ses så blir det alltid som att vi var tillbaka på gymnasiet. Det kan gå hur lång tid som helst utan att vi ses men vi plockar alltid upp precis där vi lämnade det. Natalie var också med vilket var hur kul som helst. Mina alldeles egna små blondisar.


Jag och födelsedagsbarnet




Kvällens eskapader











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0