Värstingveckan

Den här veckan har jag börjat på mitt nya jobb å jävlar va stressigt de har varit. Jag har inte gjort något annat än jobbat, ätit, sovit å jobbat. Vi har byggt upp en hel butik från scratch på bara tre dagar, fatta va vi har jobbat. Å så tar de nästan 1,5 timme för mig att ta mig dit och hem. Tjohooo, mitt liv är verkligen över. Till alla er som jag brukade hänga med: Det var trevligt att känna er, vi ses väl någon gång nästa år....suck vad har jag gett mig in på?
Tur att jobbet verklgen är skojj och att jag jobbar med världens underbaraste tjej. Hur skulle jag annars överleva?

Nu ska jag ramla i säng för imorrn ska jag jobba igen!

Jag skriver igen så fort jag har tid, vilket kanske är någon gång nästa år...vem vet.

Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Jessie

Jobba inte ihjäl dej gullet.

2009-04-18 @ 10:31:21
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0