Det här är allt jag kan

Jag kan inte uttrycka hur mycket du betyder för mig. För mig är du allt och jag kan inte leva med mig själv för att jag har sårat dig så här mycket. Jag vet att du behöver hata mig just nu men jag hoppas att du någon gång kan förlåta mig. Jag ska göra allt i min makt för att bevisa för dig att jag är värd ditt förtroende. Jag önskar att det fanns något mer jag kunde säga än bara förlåt. Förlåt känns alldeles för litet men jag vet inte hur jag ska kunna förklara, hur jag ska kunna sätta ord på hur uppriktigt ledsen jag är. Om jag kunde göra det ogjort skulle jag det. Ingenting är värt det vi har, ingenting. Jag älskar dig mer än du tror.
Att skriva är allt jag kan för jag kan inte uttrycka på mig på något annat sätt.

Jag älskar dig. Jag hoppas att du vet det.


Kommentarer
Postat av: Jessie

vad har hänt vännen?

2009-08-04 @ 15:14:02
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0