Ensam

Sitter hemma i soffan ensam, en lördagkväll, jag kan inte ens komma ihåg när jag gjorde det senast. Det är skrämmande att inse hur dålig jag är på att vara ensam. Jag tror det är någonting man måste vänja sig vid.
Jag har tittat på Twilight och blivit besviken. Alla ni som bara har sett filmen, läs boken. Om ni gillar filmen är boken oändligt mycket bätte. Jag har läst tre av de fyra som finns och jag kan verkligen rekommendera dem! Filmen är bra, men det år så många fina detaljer som inte får plats i filmen.

Imorgon kommer familjen hem igen, dom har varit borta hela sommaren och nu kommer dom hem. I vanliga fall skulle jag nog tycka att det var jobbigt men just nu känns det väldigt bra. Bara att ha någon i huset känns väldigt lugnande. Ensamheten blir inte lika påtaglig när man har någon nära sig. Mina katter kommer också, världens bästa sällskap.

Jag ska väl snart gå och lägga mig tror jag. Hoppas ni alla har en mysig lördagkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0