Trött, tröttare, Smirre

Idag är jag så trött att jag skulle kunna sova i en vecka. Jag har sovit så jävla dåligt de senaste två veckorna å natten till idag var inget undantag. Jag somnade väl vid 2-3 tiden å vaknade klockan 5 av att några jävla *** kråkor börjar bråka utanför mitt fönster, det lät som dom satt inne i mitt rum. Sen vid halv sju så kom några byggjobbare å började skrika på varandra utanför mitt fönster. Verkligen en bra natt.

Nu ska jag ramla i säng å sova ut ordentligt förhoppningsvis för imorgon blir det ett besök på modeveckan i Nacka å de ska bli så himla skojj. Modevisningar, kul folk och en himlans massa kläder, väskor, skor å smycken, vilken flicka tycker inte om det?

Sov sött, de tänker jag göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0