Förkyld och helt slut

Hej alla mina fina läsare som fortfarande hittar in här:)

I helgen var jag i Lund å hälsade på mina gamla kompisar från min tid där nere, gud så kul det var att se alla igen, det blir så långt mellan gångerna, vilket e tråkigt, men de e ju så de blir när man bor i två olika delar av landet.
Nu e jag i alla fall hemma i verkligheten igen, med jobb å allt sånt tråkigt. Å dessutom har jag gått å blivit förkyld IGEN, jag orkar inte. Har redan varit sjuk en gång den här hösten å trodde jag hade det avklarat men NEJ NEJ!!!

I helgen ska jag träffa Emi som varit borta allt för länge i Colombia, gud va kul de ska bli att se henne igen. Massa catching up to do!!!!
Å nästa vecka blir det julfest med jobbet, kan bli galet, hart en känsla av att det kommer bli det, företagsfester brukar bli galna!!!

Vad ska ni hitta på i helgen som kommer?

PUSS på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0