Dilemma?

Dagen blev mycket bättre än jag tänkt mig. Jag trodde jag akulle jobba 8-17.30 men jag fick gå redan 15.30 för de var så få barn kvar! Så då hann jag åka och handla mat och städa lite i köket! Sen har jag tagit en låååååång varm dusch, gjort hårinpackning och ansiktsmask, riktigt riktigt skönt ska jag säga.

Anna ringde och frågade om jag ville komma in till stan och kolla på film med henne å nån till men efter en stunds övervägande bestämde jag mig för att stanna hemma. Klä på sig, sätta sig i bilen å åka hela vägen till stan eller mysa upp sig i soffan med tända ljus och kolla på grey's anatomy? Valet var inte jättesvårt=)

Nu är det bara två dagar kvar till helg så  nu känns det bra! Denise kommer hem så jag hoppas jag får se henne, jag tror vi sa nåt om en klassisk IKEA date...hehe.
Å imorgon får jag reda på om jag fick jobbet!

Nu ska jag bara mysa. Tjipp.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha, nääääääe - varför tror du att jag har lärt mej ett fotoprogram? ;)



o länkarna har jag inte märkt att de försvunnit!! kopierade amelies kodmall, så hon kan ju inte ha haft dem då! Attsingen kattsingen! får fixas!

2009-02-26 @ 20:25:00
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min foto blogg.

2009-02-26 @ 20:28:06
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0