En dag med tvååringar

En låååång dag har det varit på dagis idag, eller förlåt förskolan måste man ju säga nu för tiden. Massa låpnga timmar av blöjbyten å snortorkningar men några guldklimpar finns det alltid, sånna där gosungar som bara vill krypa upp i ens knä å sitta där å mysa hela dagen, synd att man inte riktigt har tid med de när 14 andra galningar står å slåss i det andra rummet. Men jag kan ju säga att jag bara blir mer och mer avskräckt från att jobba på förskola.

Efter jobbet hade jag tänkt att jah skulle vara duktigt och gå å träna för jag hade ganska mycket energi igår när jag slutade, men såklart blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag var aptrött och ville bara hem å så blev det, men jag får gå å träna imorgon för då har jag ingenting inplanerat än i alla fall.

Jag å Mongot fick godkänt på vår uppsats, de känns jäkligt skönt men några finjusteringar var vi tydligen tvungna att göra men godkänt har vi. Grattis till oss.

Nu ska jag äta en apelsin å slappa i soffan tills middagen är serverad, charmen med att bo hemma, man behöver inte ställa sig å laga mat själv=)

Hoppas ni haft en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0