En riktigt härlig dag

Imorse gick jag upp tidigt å ringde Frida för att tvinga upp henne ur sängen så vi kunde åka och träna. Sagt och gjort, vi åkte iväg och jag fick vara hennes personliga tränare för en dag eftersom det inte fanns någon instruktör ledig. Det gick himlans bra och vi var båda ganska möra efter dagens pass! Sen åkte iväg och handlade massa god lunchmat, det blev grillad kyckling och massa härliga grönsaker och ett gott mörkt bröd, nyttigt måste det ju vara när man har varit och tränat. Sen kom Bettan och vi gick ut på en härlig promenad i solen med vovvarna. jag hade tänkt att jag skulle ta massa bilder men de glömde jag ju såklart bort. Jag är så dålig på att komma ihåg kameran.

Sen åkte vi iväg och hämtade Flora, Fridas systers dotter. Hon är så himlans söt den lilla plutten. Vi var i Täby centrum och fikade å sen fick hon leka i den galet roliga lilla lekplatsen. Frida smög iväg för att handla några saker och jag å Bettan fick vara extramammor för ett tag. Det gick så bra så, hon hann inte ens märka att Frida var borta!
Hon fick en ny kompis oxå, å blev jättearg när hennes mamma lyfte bort henne för dom skulle gå hem. Hennes kompis kunde ju inte bara lämna henne där.

Det var en riktigt riktigt mysig dag alltså. Tack flickor.

               

Kommentarer
Postat av: Cärro

åh vad mysiga barn :)

Jaaaa, min nya klass e konstig :P vill ha tillbaka min gamla OCH ER!!!! :)

men du ska väll snart till skåne?

jag tror inte jag kan gå på bal. har ingen klänning :( åh köpa en kanske blir lite dyrt ;) men vi kan ju hitta på galna saker ändå! lovar att följa med på nation.

saknar allt sånt!

blir tokig!!!! hihi

PUUUUSS

2009-02-17 @ 19:07:49
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: Jessie

så sööt :)

2009-02-18 @ 09:03:38
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0