Fettisdagsmys

Idag har varit en riktigt lång dag. Jag har jobbat från 7.30 till 15 å sen åkte jag direkt till stan för att gå på intervju. Det gick i alla fall bra på intervjun tror jag, det är så himlans svårt att säga. Det känns så konstlat att sitta i en timme och bara prata om hur bra man är och hur bra man e på att ta sig an nya utmaningar. Hon som intervjuade mig ställde riktigt svåra frågot om vad jag är mest nöjd med att jag har gjort i mitt liv och ett mål som jag satt upp för mig själv och lyckats uppnå. Jag menar vem kan komma på nåt sånt på stående fot?

Sen när jag kom hem kom Friday å Bettson hem till mig med mat som vi lagade och semlor. Så det blev en mysig texmex middag å god efterätt med lite alfapetspelande. En alldeles perfekt fettisdag. Förresten så korssade jag på Alfapet!

Nu sitter jag och F här i soffan å kollar på house och gullig som hon e ska hon sova hos mig så jag slipper vara helt ensam i huset!

Hörs imorrn! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Muterad? :)

2009-02-25 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0