Freeeeeeeeeeeeeedag

Tjohoooooooooo!
Det här är första gången på vääääldigt länge som det verkligen är fredag för mig! Jag har jobbat och slitit hela veckan och nu är det äntligen helg. Jag fick sluta redan 12.30 vilket var mycket mycket skönt så nu ska jag å Denise åka till IKEA och kolla på grejjer. De e lite farligt eftersom det inte går att åka dit utan att komma hem med en massa onödigt tjafs men de e vår grejj liksom, for old times sake.

Ikväll blir det brudkväll med vin, jag ska laga mat men jag har ingen aning om vad jag ska laga. Jag vill hitta på något skojj, e det någon som har ett bra tips? Jag har liksom ingen fantasi alls just nu.

Å jag måste bara säga att jag kan ju ha världens sötaste kompisar. Min alldeles egna Friday ska bjuda mig på en klippning imorgon. Så himlans himlans gulligt. Men det behövs VERKLIGEN, mitt hår ser ut som en höstack, det är verkligen inte snyggt. Jag funderar på om jag bara ska klippa av det så det blir ganska kort men jag vet inte om jag vågar, ska jag?
Du får tillbaka så fort jag får pengar älsklingen min=)

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe å sen ska jag sticka!
Vad ska ni hitta på ikväll?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessie

vi ska med ha brudkväll, fast inget vin för min del då :P

2009-02-27 @ 15:37:38
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0