Håller på å bli sjuk

Idag vaknade jag på väldigt bra humör, solen sken ute och jag fick med Bettson ut på promenad och sen en onyttig lunch på vårt gamla hak!
Men redan imorse kände jag mig lite snuvig, men trodde de berodde på att det var morgon å jag var trött. Men sen under dagen har det bara blivit värre och värre och nu känner jag mig riktigt hängig. Ni vet när man blir så trött så man knappt orkar hålla uppe huvudet. Jag hoppas på att det bara var för att jag inte sov så himlans bra inatt.

Jag insåg nämligen en sak igår kväll när jag hade gått och lagt mig. Jag såg en reklam på tv och insåg att det är DEN tiden just nu. Jag fattar inte hur vi lyckas. Exakt den här tiden var det förra gången och nu kommer jag inte få reda på något på ungefär två månader, så om jag kände mig maktlös igår är det ingenting om man jämför med hur jag känner mig idag. Jag får helt enkelt vänta snällt och se vad som händer...

Nu vill jag ha middag, jag e superhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0