Jag vet vad du gjorde förra sommaren

Ja alltså, du som vet vad jag gjorde förra sommaren, jag är desperat, jag tar vad som helst för att ha någonting att göra å tjäna lite pengar, hook me up=)!

Idag blev jag brutalt väckt av telefonen som ringde, dom ville att jag skulle komma och vicka på förskolan idag igen. Å jag var så himlans nära på att säga nej eftersom jag sov så himlans gott (jag kunde inte somna igår kväll, surpise surprise!) men efter att jag tänkt efter en sekund längre kom jag fram till att de e väl klart som fan att jag ska åka dit eftersom jag absolut inte har något annat för mig och har suttit och varit bitter på mitt liv hela söndagen.
Så jag åkte iväg och det blev en ganska lyckad dag idag eftersom jag slapp vara med minstingarna och fick vara med de lite större som man faktiskt får lite utbyte av! Jag har varit lekledare och organiserat några lekar, mest för min egen skull eftersom jag fortfarande tycker att de e sjukt kul å leka, hehe!
Så fick jag reda på att jag kommer få vara där hela nästa vecka, wohooo heltid nästa vecka, jag kanske kommer få lite stålar i mars ändå!

Ikväll ska jag tvinga min Frida å hänga med mig, jag måste träffa någon och umgås lite, jag tror jag behöver det!

Nej nu ska jag gå å duscha för jag håller på å frysa ihjäl! Puss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0