Lördagkväll

Dagens väder har gjort att min hjärna har varit ur funktion. Det har varit grått och disigt och man har typ inte kunnat se en meter framför sig. Så efter jag ätit lunch med Smarre och Betsson parkerade jag mig i soffan för resten av dagen. Men nu är det dags att aktivera sig igen. Ikväll ska vi nämligen ut och fira Petra som fyllde år i torsdags. Vi ska gå ut och käka libanesisk mat, ska bli supertrevligt!

Det ska även bli andra dagen på min vita helg. Jag kan säga er att det var ett tag sedan jag hade en sådan så jag tyckte att min stackars kropp förtjänade det. Sen har det ju varit en lite jobbig vecka nu också så jag tror att alkohol bara skulle framkalla lite gömd ångest. Men god mat och trevliga vänner tror jag gör susen för humöret.

Igår var vi hemma hos Christian. flickorna drack vin och jag å grabbarna åt glass och skrattade åt fullisarna=) Det var mysigt.

Pratade en snabbis med Denise igår när hon var på väg till Lund, jag blev jätteavundsjuk, jag vill också åka ner och hälsa på, jag saknar allahopa.

Nu måste jag nog kila men hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0