Måndag

Idag är det måndag, men va spelar det för roll för en arbetslös själ som jag? Varje dag är ju ledig!

Idag har jag varit och tränat med mamma. Jag hade inte alls någon lust och jag kände mig allmänt trött och seg i kroppen, men GUUUUD så skönt det var att komma igång. När jag stretchade efteråt så kände jag hur kroppen bara mjuknade och det kändes skitbra. Alltså ska man orka ta sig iväg och träna även om kroppen skriker att den är alldeles för trött för att göra något för då känns det dubbelt så bra efteråt!

Sen har jag ätit lunch med min kära Bettson på ett urmysigt ställe som jag hittade tack vara min bror. Supergod Ceasar wrap å kaffe å kaka till efterätt. Det känns som om de enda man gör när man e arbetslös är äter och sover, haha!
Sen var vi VÄLDIGT duktiga och körde iväg alla mina sopor från flytten till tippen, det tog bara två veckor att ta sig samman och göra det, men nu är det i alla fall gjort. Sen skänkte jag en stooor sopsäck kläder till Myrorna, hoppas att någon kan få användning av dem istället för att de ska ligga och skräpa i min garderob!

Jag har fått ett litet gig på torsdag, jag ska vika på en förskola, det ska bli spännande, väldigt längesen jag var med så små barn så vi får se hur trött jag kommer vara efter det! Jag kommer väl ramla hem i säng när jag slutar klockan 16.30. Sen har Alexias gulliga mamma erbjudit mig lite jobb på universitet nästa vecka så jag kanske inte kommer att vara helt totalt pank nästa månad i alla fall.
Jag var på middag hemma hos Alexia med hennes föräldrar i lördags det var himlans mysigt, sen blev det en massa vindrickande och skitsnack med brudarna, en riktigt mysig kväll helt enkelt, därför har jag inte orkat skriva något i helgen, jag har mest legat i sängen och kollat på tusen avsnitt av How I met your mother. Om ni inte har sett den serien, SE DEN, det är en order! Jag har legat å skrattat för mig själv hela helgen!

Nej nu ska jag kika in på arbetsförmedlingens hemsida och se om det mot all förmodan har kommit in några jobb värda att söka!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Var nöjd med livet, du lever ju för tusan lyxhemmafruliv utan att ens vara en fru!!!!

2009-02-02 @ 19:13:11
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0