Min helg

Jag har inte orkat skriva något här nu på ett tag.
Igår var jag BAKIS, galet bakis. Fredagskvällen blev supertrevlig, förfest hemma hos Alexia med alla gullungar å en himlans massa vin. De var mysigt att se Mackan å Alexia igen å alla djuren!!!
Sen åkte vi hem till Peter som hade avskedsfest eftersom han ska åka till Nya Zeeland i ett halvår. Träffade några man inte sett på väldans länge å drack ännu lite mera vin...
Sen åkte jag hem till F, klockan halv fem eller nåt, de va mysigt men dumt. Men jag fick i alla fall lite pussar på alla hjärtans dag! Så mycket sömn blev de  inte natten till igår. Skulle åkt på fest till Madde på kvällen men jag somnade å lyckades sova mig igenom hela lördagkvällen...hehe.
Det var min helg, nu ska jag sätta mig å heja på Sverige i den sista alpina VM-grenen!

Puss på er


               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0