Min måndag

Imorse ringde dom från förskolan som jag vickade på förra veckan å ville att jag skulle komma in igen. Men idag skulle jag vara på en annan avdelning nämligen småbarnsavdelningen. Jag åkte dit å tänkte att det kanske skulle bli mysigt att vara lite med de små barnen. Men aj aj aj så fel jag hade. Det var snor och gråtande barn överallt. Det ende jag gjorde hela dagen var att byta blöjor och få barnen att sluta slå på varandra och prata kan dom ju inte göra heller så de e inte direkt så att man får något utbyte. Den mysigaste stunden på hela dagen var när de precis vaknat från vilan, då ville de sitta i knät å bara mysa å kramas lite, varför kan det inte
vara så hela tiden? Jag vill inte jobba med så små barn och nu kommer jag ihåg varför jag valde bort det när jag började plugga! Men imorgon ska jag dit igen, jag behöver ju pengarna och man kan ju alltid hoppas på att dom är lite sötare...

Nu sitter jag nergosad i soffan och ska spendera kvällen framför teven, jag fick sånt enormt chokladsug så jag var tvungen att baka chokladbollar. Så nu ska jag sätta mig och kolla på något bra å äta upp dem, mohahaahaha!






Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vill också ha chooooklad!!!

2009-02-10 @ 08:37:45
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0