Revolutionary road

Det är sällan man verkligen blir tagen av en film tycker jag. Men den här blev jag verkligen tagen av. Kate Winslet och Leonardo Dicaprio är sjukt duktiga skådespelare och dom är väldigt bra med varandra. Jag såg någon intervju där dom sa att om dom skulle göra en film tillsammans igen så skulle det vara något som var långt ifrån Titanic, och det kan man verkligen säga att den här va. Den var hemsk, men riktigt riktigt bra. Det var några stunder i filmen som man verkligen kände att det var på riktigt, det måste ju verkligen betyda att dom lever sig in i sina roller. Jag förstår att Kate är tippad att vinna Oscar för den.
Var beredd på att det inte är en feel good film och gå verkligen inte och se den om du vill må bra, men se den, den är verkligen sevärd.
 


Innan bion var vi och käkade kinamat, jag, Anna och Emi. Det är så mysigt att vara hemma och träffa er mina söta kompisar. Jag har saknat er!

Nu ska jag nog gå och lägga mig och titta på Scrubs, tror jag behöver det efter den där filmen, skratta lite!

Puss på er och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0