Sjukling

Jag ligger hemma i min säng. Förkyld som tusan och helt död. Därför skriver jag inte så mycket här just nu, mest efetrsom jag inte gör något annat än att sova å det kanske inte är så kul för er att läsa om. Men så fort jag blir frisk lovar jag att återkomma med något roligt.

Jag har i alla fall fått ett samtal om att jag får komma på anställningsintervju, tjohoooo! På tisdag gäller det så håll tummarna för mig nu!

Jag får se om jag orkar ta mig till John ikväll för att fira, men om jag sover på dagen kanske jag blir piggare till kvällen? Hoppas kan man ju alltid göra i alla fall.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessie

ååh, vad kul med intervju :) Vart är det nånstans??? i will hålla tummarna! PUSS

2009-02-20 @ 15:52:29
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0