Söndagsmys

Min söndagskväll har verkligen varit mysig. Smarre, Friday, Christian och Emi har varit här och ätit Tacos och spelat "Med andra ord". Fy va kul de spelet e, jag och Christian vann en omgång i alla fall. Jag tycker att min beskrivning av Benny Hill var alldeles superb. Ben + NY och kulle på engelska...det var väl logiskt tycker jag? Han klarade det inte, men det var kanske för att jag sa de i fel ordning och det på något konstigt sätt blev NY Ben Hill...hmm...
Kul var det i alla fall. Sen kollade vi på American Idol och åt glass. Det är vad jag kallar en perfekt söndagsmyskväll!

Nu är jag pigg vilket är dumt eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Det har blivit så på senaste tiden, jag är trött på dagen men sen sent på kvällen blir jag pigg. Jag ska nog ta och gå och lägga mig i sängen å kolla på 30 Rock som jag började på igår, jag har hört att den serien ska vara så bra så nu ska jag ge den en chans!

Igår kollade jag också på dansfilmen Center stage, jag har sett den flera gånger bara för att jag älskar den sista dansscenen den e bara sååå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0