Spelkväll

Jag å Friday har varit hemma hos henne å haft en liten spelkväll. Två flickor och alfapet, de tycker jag e en mysig kväll i alla fall, nörd som jag är, hehe. Mysigt att bara sitta å snacka lite skit å umgås.

Imorgon blir det träning förhoppningsvis om dom inte ringer å vill att jag ska vicka imorgon igen, men jag orkar verkligen inte!! Sen blir det bio med Emi, vi ska se Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio, som vi skulle sett förr aveckan men det blev inte av för det hände så mycket annat. Men jag har hört att den ska vara bra å det hoppas jag att den är också!

Sov  nu så gott alla underbara så hörs vi kanske imorgon!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0