Bitter

Idag när jag vaknade, var det verkligen på fel sida. Idag har jag varit bitter och gnällig hela dagen, helt osocial så stackars Jessie har fått stå ut med en jobbig Smirre idag. Vi var en sväng på Ikea där J handlade lite saker till sin lägenhet och jag köpte vinglas och en vitlökspress till henne, det är sånt man bara måste ha hemma!

Ikväll ska vi hem till Dennis och sen ska vi spela lite biljard, det ska bli skojj och jag hoppas att min bitterhet hinner försvinna åtminstone lite innan kvällen börjar.

Nu ska jag slå mig ner och dricka mitt kaffe och hoppas att det är precis vad som behövs för att bitterheten ska försvinna!
PUSS



Kommentarer
Postat av: bettan

hej sötnos.

snart kommer du hem, o ja längtar så. vet inte än om ja jobbar i nästa vecka elelr e, e sjukskriven denna vecka iallfall.



Tänkte bara säga att ja tycker din blogg blev väldigt fin i lila ;)

puss på dig

2009-01-14 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0