Dagen efter en sen natt...

Idag är jag trött. Igår blev de sent, jättesent, eller man kanske ska säga tidigt...
Klockan 07.00 ramlade jag och Bettson i säng, vi somnade på två sekunder och vaknade klockan 15.15. Så länge har jag nog aldrig sovit i hela mitt liv eftersom jag alltid har varit en morgonmänniska även om jag gått å lagt mig klockan sju på morgonen. När vi gick upp var det mörkt ute, det va lite sjukt.

Gårdagskvällen var i alla fall trevlig. Förfest hos Jacob som ALDRIG känner igen mig. Jag har träffat honom hur många gånger som helst men han lyckas aldrig komma ihåg mig. Sen var det tjejsnack på den mycket exklusiva baren Flamenco där en snuskig indier försökte ragga upp mig. Sen var det fjortiskväll på Magenta, vi gömde våra jackor bakom gardinen för att vi inte hade några pengar till garderoben å om vi inte hängde in jackorna skulle vi bli utslängda...hahaha. Sen blev det efterfest hemma hos Linda å Gustav, fast jag låg mest och sov=)
Så en lyckad kväll var det i alla fall, den kanske kunde ha avslutats lite tidigare dock, så kanske jag hade varit mer människa idag!

Så kvällen kommer jag spendera med säsong ett av mitt nya favvoprogram How I met your mother, chips och dipp och en massa cola!
Hoppas ni har en riktigt kul lördag!

P.S Nu får du nog visa vad du går för, annars vill inte jag vara med i leken längre.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0