Dags för helg snart?



Nu vill jag ha helg! Jag vill gå ut och dansa och ha lite skojj, slippa tänka på plugget för en stund, det skulle vara riktigt trevligt!!!! Men i helgen kommer jag få göra det om jag och J bara lyckas hålla koncentrationen i två dagar till!!!
Nationsutgång kommer det bli, wiiii, det kan bli galet. Jag, J, Alexia och lite alkohol, det kan bli riktigt farligt! Man måste ju satsa nu de sista två veckorna i Lund! Hoppas på att få träffa några av dem jag inte sett på väldans länge också!

Just nu ligger  jag i Jessies soffa och väntar på att få smaka på hennes nybakta kladdkaka, MUMS! Vi är ett bra team vi två, jag lagar maten och hon sköter efterrätten!
Hoppas ni också får något mumsigt ikväll!




Kalas med mongot vill jag ha!




En fin bild från nyår när vi sjunger vår låt=)



Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vill också ha heeelg och partyyy!!!

2009-01-07 @ 21:29:32
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0