Död

Världens slappaste lördag. Jag sov hemma hos Alexia och Marcus inatt så jag fick sova i en riktig säng, det var mycket uppskattat måste jag säga. En katt och en liten vovve hade jag sällskap av i sängen också, myspys!
Så imorse låg jag, A, Mysen och hunden Edward i sängen och tittade på TV. Sen tog jag mig i kragen och åkte "hem" till Eslöv och en trött/hungrig J som väntade. Det blev en dag i soffan med pizza, chips och choklad. Sånna dagar måste man få ha ibland!

Kvällen igår blev inte jättegalen, men lite dramatik blev det, det måste det ju alltid=)

Nu ska vi kolla på film och sen blir det nog bara direkt till sängen tror jag för jag är galet trött.
Hoppas alla får en trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0