Done and done

Nu är uppsatsen klar och inlämnad, nu ligger det inte längre i våra händer. Jag är så himlans stolt över oss och väldigt chockad att det har gått så otroligt smidigt. Ingen ångest, ingen stress, helt otroligt!

Så nu är vi redo för min sista vecka i lund, bara kul, inget jobb. Tjohooo!
Så idag har jag och J planerat att vi ska åka in till Lund så att jag kan få kolla igenom mina flyttkartonger efter böcker man kan sälja och sen tänkte vi ta en tripp till Nova för att strosa runt lite i butiker och äta en välförtjänt uppsatsen är klar och inlämnad lunch!

Så hejdå pluggrottan och hej världen!


No work, just play!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Det låter väldigt passande oss - no work just play!

2009-01-12 @ 12:03:14
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0