Fixa min blogg NU!



Alltså, jag är jätteledsen för min dåliga uppdatering på sistone, men min blogg funkar inte. Jag har skrivit en massa inlägg som liksom aldrig kommer upp, dom försvinner ute i internetrymden och kommer aldrig tillbaka, då orkar man ju liksom inte lägga ner någon energi på att skriva något!!!! Kan någon fixa det? Nu...snälla?

Men nu gör jag ett försök i alla fall!!!

Som jag sa förut så är jag tillbaka nere i skånelandet nu och hemma hos Jessie i hennes supermysiga lägenhet. Vi har suttit och kämpat hela dagen med den himlans uppsatsen, men nu har vi i alla fall kommit igång. Vi har varit på biblioteket och lånat böcker och skrivit metoden åtminstone nästan klart, tjohooo, så nu känns det i alla fall lite bättre och mindre motigt än vad det gjorde igår!!!
När vi var klara med dagens pluggande tog vi en tur till ICA där jag lärde Jessie vad man behöver ha hemma när man har blivit vuxen och sen gick vi hem och lagade en gourmetmåltid. Ni förstår, jag håller på att lära henna laga mat också, hon måste ju få lite vuxenpoäng nu när hon har skaffat egen lägenhet!!

Imorgon blir det middag med Carro, Dennis och förhoppningsvis Alexia! Myspys!!

Nu ska vi käka chips och kolla på en film, hoppas ni får en riktigt mysig kväll!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0