Mellandag

Idag har jag tagit en paus från livet. Jag kunde inte sova inatt och därför blev det en förmiddag spenderad i sängen med att kolla på tv. Jag tror att det var precis vad jag behövde efter min oväntade känslostorm. En dag med paus. Paus från pluggandet som jag nu lägger bakom mig, paus från att tänka på att packa upp och omorganisera mina saker, paus från att tänka på att jag är arbetslös. Paus från ångesten. Helt enkelt stängde jag bara av för ett tag och lät allt vara.

Sen ringde min Frida och sa att jag nog antagligen måste komma ut ur huset, och jag höll med henne. Därför spenderade jag eftermiddagen med att vara med Frida och hennes underbara systerdotter Flora. Vi lekte prästens lilla kråka och myste. Sen blev det tacosmiddag med F och hennes mongo. Myspys. F's mongo var snäll och bjöd in mig till Spotify, shit vilket bra program, hur har jag kunnat leva utan det?

Så nu ligger jag här och spotifyar mig för fullt och tänker på att imorgon måste jag nog börja ta tag i mig själv. Jag har i alla fall börjat, jag har bokat en tid med en gyminstruktör imorgon för nu jäklar måste jag börja träna. Mitt knä gör så ont och håller på att falla sönder så nu börjar det bli kris. Ett steg i rätt riktning i alla fall, eller hur?
Så, wish me luck!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jessie

du uppdaterar väl sen ifall gyminstruktören var en riktig läckerbit???

2009-01-21 @ 10:07:17
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0