Mitt 2008



Jag är arg på bloggen, skitsur, förbannad!  Jag har inte kunnat lägga in någonting överhuvudtaget på flera dagar, ingenting kommer upp och jag är trött på det. Om inte det här kommer upp nu så blir jag tokig!

Gott nytt år på er alla, lite försenat men ni förstår säkert!!!
Nu är det hejdå 08ornas år och hej 09! Ush, snart kommer jag vara gammal och grå och sitta där och tänka tillbaka på min ungdom=)




Mitt 2008 har varit väldigt händelserikt.

Jag har snart gått 3 terminer på min utbildning vilket känns helt galet, det känns som att jag alldeles nyss flyttade ner till skånelandet och nu i vår ska jag inte vara där längre, jag ska tillbaka till storstaden och komma på vad det är jag vill göra!

Men Malmö/Lund har fört med sig något av det absolut bästa år 2008, nämligen alla mina underbara nya vänner. Hur skulle jag klarat mig utan min Carroliten och min Jessie? Jag är så glad att jag har er gullungar! Vem skulle jag annars ha gjort alla galna grejjer med? Blöta nationskvällar, sjuka förfester på Tullis, mysiga utflykter....

Med mina nyfynna underbaringar och min gamla goda Smarre åkte vi på årets resa till Kreta, en härlig vecka av sol, bad, Mythos vid poolen och mys. Det var en riktigt härlig vecka.

Under året har jag även varit med om en del konstiga grejjer, som till exempel en jordbävning i Skåne, vem hade förväntat sig det? Om inte annat är det någonting som jag föralltid kommer att komma ihåg från året 2008.

Årets sämsta var att jag trodde jag förlorat en underbar vän, men något av de bästa var att vi hittade tillbaka till varandra innan året tog slut. 

Året började med mina flickor och avslutades med mina flickor, och jag hoppas att 2009 kommer bli ett riktigt bra år!




Nu ska jag sova lite eftersom jag inte kunnat göra det inatt!
Puss på er!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0