Nu känns det som hemma igen!

Idag har jag verkligen varit duktig. För att kompensera min pausdag igår så har jag gjort massa saker idag. Jag har städat ur hela min garderob och slängt en jäkla massa kläder. Varför ska man spara en gammal urtvättad t-shirt från H&M för att man KANSKE kommer behöva den? Man kommer ALDRIG mer använda den, vad ska de till för att man ska lära sig? Så nu är det ren och fint och ordning där inne. Jag undrar hur länge jag kommer kunna hålla det den här gången.

Sen var jag på min gyminstruktion idag också. Min tränare var superbra och JA J, han var ganska het=)
Han tyckte att jag var stark i alla fall så det kändes bra, det var bara en maggrej som jag verkligen inte klarade av, men om några veckor så ska jag ta mig sjutton kicka ass på den med. Och så fort jag tränar så känns det verkligen mycket bättre i knät, vilket betyder att nu ska jag ta mig fan bli bra i det så att jag kan åka bräda igen, jag vill, jag vill!!!

Sen kom Bettson och Friday över och hjälpte mig att rensa ur mitt flickrum. F tyckte att det var läge att bli vuxen och packa ner alla Nalle Puh bilder och andra minnen från barndomen. Sagt och gjort. Nu är mitt rum åtminstone lite vuxnare. Och imorrn ska jag å B åka till IKEA för att köpa lite förvaringsgrejjer och fotoramar. Det kanske är dags att sätta upp foton på personer som jag faktiskt fortfarande umgås med och inte på dom som jag var kompis med för tio år sedan!!!

Oj vilket långt inlägg det här blir men jag måste bara skriva lite till!!

Igårkväll när jag skulle sova fick jag ett VÄLDIGT överraskande meddelande. Jag blev helt ställd. Jag fattar ingenting. Ibland kan man ju undra hur folk tänker...jag skulle väldigt gärna vilja veta vad som försigår i ditt huvud...

Nu ska jag väl sova antar jag!
Puss på er alla älsklingar!





Kommentarer
Postat av: Jessie

I knew it!!!!

Han var het, det var det jag misstänkte :)

2009-01-22 @ 15:57:52
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0