P.S I Love you...



Igår kväll tittade jag och J på film, den var jättesorglig och jag grät typ hela filmen, det var någon som sa att den var dålig, men det tyckte verkligen inte jag, jag bara grät och grät, det var skönt att gå och lägga sig efter den!!!

Idag har jag nog vaknat på fel sida tror jag, klockan är snart 14.00 och jag är fortfarande inte pigg, vad ska det bli av den här dagen egentligen? Jag har i alla fall varit duktig och skrivit en hel del på uppsatsen så det känns inte lika hopplöst längre, nu känns det faktiskt som att vi kommer bli klara i tid och kanske hinna ha lite kul också innan jag flyttar tillbaka till stora staden, för det måste vi hinna ha!

Ikväll blir det middag med underbaringarna, så det ska bli lite trevligt att se dom igen. Plexi kanske också kommer över en sväng, det hoppas jag, för det var längesen nu, jag är ju van att se henne varje dag!

Nej nu ska jag återgå till det viktiga skrivandet istället för att sitta här och skriva en massa onödigt!
Kram på er.




Mongon e vi båda två idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0