Seriös söndag?

Nej, det kan man väl inte säga att det har blivit. Jag tror liksom att baksmällan från fredagen kom idag eftersom dagen igår blev mest...ehh...ja...sömn. Så jag har sovit länge och sedan legat i soffan å kollat på vintersport hela dagen, nörd som jag är.

Men jag har faktiskt hunnit med en fika med min favoritSmarre och släktmiddag hos farmor. Supergod mat blev det så nu är magen mätt och belåten.

Men någonting seriöst har jag faktiskt lyckats åstadkomma, jag har suttit den senaste timmen och skickat jobbansökningar till butiker som jag vill jobba i så nu är det bara att hålla tummarna för att jag kanske kan få något. Det kommer bli hemskt att inte ha något att göra den här veckan! Men imorgon bitti blir det träning med mammsen, det är läge att jag inte tappar träningen nu eftersom jag har mitt lilla mål att kunna åka bräda i mars! Nu jäklar hörrni!

Hoppas ni har en härlig söndag!
Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0