Söta systeryster!

Min syster kan verkligen vara snäll ibland. Som nu, innan hon åkte till Thailand så har hon minsann gjort en liten hög med vinterkläder som jag får ha när hon är borta i värmen. Ibland e hon allt go hon. Jag är inte alls avundsjuk på att hon just nu ligger på en strand med en drink i handen och bara njuter=).

Å jag har en väldans gullig lillebror också sörru. Vi åkte iväg och åt en liten välkommen hem storasyster middag, det var himlans mysigt. Vi kom fram till att vi har väldans bra syskon och att vi aldrig skulle bryta mot den heliga syskonkoden, hehe!

Ja, nu ska jag nog ta och försöka sova lite. Jag har en väldans söt liten kissemiss som ligger här och tittar lite surt på mig för att jag håller på med datorn istället för att kela med honom så jag får väl ta och ägna min uppmärksamhet åt honom för en stund!

Sov så gott allihopa!

             





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0