Städdag

Just nu håller J på att städa badrummet för fullt, jag känner mig lite skyldig som sitter i soffan å pillar på datorn men jag har faktiskt, fixat köket och plockat ihop min oordning i väskan å bäddat min säng=) Jag känner mig bara i vägen för hennes städande=)

Idag är en sån där seg dag när man bara inte orkar ta tag i något överhuvudtaget. Jag är trött och seg och orkar inte engagera mig i någonting alls. Vi ska ta och göra klart vår opponering tills imorgon och J ska fixa något till sin nya kurs, det är väl ungefär det som kommer hända idag, man måste ju ladda upp lite inför helgen!

Jaja, nu ska jag kanske försöka göra något vettigt i alla fall!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du ska inte känna dej skyldig :)

Sålänge du inte skitar ner alldeles för mkt i denna reeena fräscha lägenhet! :)

2009-01-15 @ 15:17:35
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0