Take a chance

Jag ska chansa. Jag ska kasta mig in i något jag är jävligt rädd för. Det är dags. Jag har varit en liten fegis alldeles för länge och nu är det dags att våga kasta sig ut i det okända. Om det går fel så går det fel och jag kommer att komma över det. Hur ska man annars vinna något om man inte vågar satsa? Man kan inte gömma sig alldeles för länge. Min goda vän Mongot tycker också att det är läge. Eftersom mitt rum nu har blivit mer vuxet så kanske personen som bor i det också måste bli det? Eller vad säger ni? Kanske bara en gnutta, jag måste ju inte växa upp helt... Det är viktigt att kunna vara barn ibland=)

Det här är vad som händer när man går och ser en romantisk film. Ikväll såg jag Australia, gud va bra den var. Och han är ju så sjukt jäääävla snygg. Att få titta på honom i nästan tre timmar är bara det värt att gå och se filmen för. Dom jag såg den med tyckte inte om den men jag älskade den. Naiv som jag är får jag alltid tillbaka hoppet efter sånna där filmer. Hoppet om att det faktiskt finns en filmromans för oss alla. Det tror jag. =)




Kolla bara på honom...



Kommentarer
Postat av: Jessie

Du, det tror jag också!

Så kasta dej nu ut i filmromanshavet, jag är alldeles säker på att du kommer flyta :P



Haha, snyggt jag fick till det där :)

2009-01-22 @ 22:28:20
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0