Världen kan vara allt bra liten

Idag har jag varit ganska duktig faktiskt. På förmiddagen var jag och tränade på gymmet plus att jag simmade strax över en kilometer. Så nu känns det allt lite i musklerna, men det är en sån där skön känsla av att man har gjort något.

Sen har jag varit snäll och gett min sjuka vän Natalie min Sex and the city box så att hon har något att göra när hon ligger hemma i sängen.
Sen åkte jag en sväng till Mörby för att köpa lite grejjer åsså gick jag förbi ett sånt där Rädda barnen "stånd" så hoppade ju förstås killen på mig och ville tvinga mig att skänka pengar men då sa jag snällt att jag tyvärr inte kunde det eftersom jag är fattig å arbetslös. Då sa han att han kanske kunde fixa jobb till mig om jag ville det. Å så stod vi å pratade lite om det, sen kom vi fram till att vi tror att vi har träffats på Lunds nation i Lund, världen kan ju vara bra liten ibland, det är helt galet!

Nej, nu ska jag gå och äta middag, pappas hemmagjorda köttbullar blir det minsann, MUMS!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men vi vet ju redan att allt kan hända på lunds ;)

2009-01-27 @ 18:26:49
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0